Sunday 25 August 2013

tension!!

assalamualaikum dan salam sejahtera..

sudah seminggu aku tidak mengupdate entry...seyies i'm busy sangat...sangat.....sampai nak tidur pon tak cukup...nak makan pon tak sempat......semua benda tak menyempat disebabkan oleh assignment,quiz,lab report yang hari demi hari semakin menimbun...

alangkah stressnya aku rasakan selama 3 minggu berturut-turut ini..3 minggu tidurku tak menentu...semuanya harus disubmit pada tarikh yang sama membuatkan aku kelam kabut untuk menyiapkannya secepat mungkin..rasanya mau aku pergi ke hutan selama seminggu untuk merelies tension...tengok permandangan mampu membuat kita yang sedang stress ni relax..

satu lagi cara nak hilangkan stress kita ialah dengan mengingat orang tersayang...contohnya ibu bapa kita,someone ke...

kau jauh di sana
aku masih di sini
jarak inilah
menjadi penghalang antara kita

sejak kali pertama melihatmu
mataku tak mampu lagi
memandang selain darimu

cukuplah sekadar ini
luahan dari hati yang merindumu

# jiwang kejap,sebab stress ngan kerja...CBMU!!

No comments:

Post a Comment