Tuesday 13 August 2013

selamat hari raya!!

assalamualaikum dan salam sejahtera...

belum terlambat rasanya untuk aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin meskipun harini sudah hari raya ke tujuh..cuti seminggu di kampung halaman sememangnya tidak puas bagiku..more thing yang aku abaikan sepanjang cuti ni..contohnya assignment dan test..ahahaha...cuti bagiku untuk menjauh dari segala hal tersebut..semalam aku dah mula pulang ke tempat perantauan...untuk meneruskan pembelajaran..

seterusnya,ingin ku ceritakan hari rayaku tahun ini...alhamdulillah ok2 je...perancangan agak tak berjalan lancar...tak pelah ikut jelah apa kata mak..memang terasa agak spoiler tahun ini...malas nak ku kupas lebih lanjut..biarlah benda dah berlalu..cuma aku berharap semoga hari raya pada tahun depan takkan berulang lagi hal sebegini..soal makanan dan pakaian memang menjadi topik yang penting..raya ni memang berterabur tema warna baju raya...asalnya nk berjubah,akhirnya berkurung jugak..bab makanan pulak,tahun ni satu rumah aja yang aku jumpa almond london...sedey nye,nak buat tak sempat,kempunan la aku tahun ni..ahahaa..menu special pagi raya semestinya nasi impit dan kuah kacang...kalau mak yang buat,memang A la kan..hehe......pada umur yang meningkat dewasa ni,masih ada lagi yang sudi memberi duit raya...alhamdulillah,syukur sangat...memang tau-tau aja poketku sudah kering...dapatla ringankan beban aku nanti..terima kasih saudara-saudaraku sekalian... ^___^

apa-apapon hidup harus diteruskan...pembelajaran akan diteruskan seperti biasa...dan aku masih dalam mood raya....malas betul...omaigadd..

di hari lebaran yang mulia
ku menyusun kedua-dua tanganku
memohon kemaafan
andai tersilap kata dan terlanjur bicara
kerna aku hanya manusia biasa
yang sering melakukan kesilapan
minal aidin wa faidzin...

# p/s  lepas raya banyak kerja yang hendak dibuat..semoga Allah permudahkan urusan-urusanku yang bakal mendatang...Aminn..CBMU..blink blink..

No comments: