Friday 20 September 2013

terkilan agatt..

assalamualaikum dan salam sejahtera..

officially ,sudah habis minggu kuliah dan minggu depan akan bermula mula study week..penutup bagi kuliah pada hari ini ialah dengan annual dinner untuk kami..event yang paling gempak..agak berterabur oleh sebab planing dalam masa yang singkat but not bad...

cuma,di sini aku agak terkilan ngan sesetengah budak...malas nak aku ulas panjang2..i'm not that types ,so better satttap ja...biar la aku sentap ,daripada aku meruap...jadi diri sendiri dan tak perlu nak jadi orang lain..itu yang penting...

mood aku dari awal dah tak ok,so aku cuba melayan diri,cuba menyepikan diri..aku sedar diriku siapa..aku manusia tak sempurna ,banyak cacat cela...tapi aku cuba tanam dalam hati aku,sabar,ada hikmah atas semua..nangis la cukup sekadar dalam hati..biar kita yang memendam perit2 tu sendiri..

dari awal aku cuba mengawal agar tak memandang ke angle2 yang tak sepatutnya...awalnya tercontrol..bila masa pulak dah,aku terpandang angle yang dangerous,then terus terpandang2...jari aku dah banyak kali kena cucuk dengan jarum tadi,nak bagi warning kat diri....tapi tak jalan jugak cara ni..maki hamun diri pon banyak kali dah...padahal aku nak sangat hijab mataku tertutup dari memandang sesiapa..namun tetap juga terpandang...sakit bila tiap kali terpandang...mengingatkan aku pada yang lebih menyakitkan lagi..sudah,stopping talking bout this...



apa yang penting,after final exam,i will never nampak diorang lagi lepas ni...sabarlah wahai hati..3 weeks lagi,then packing bag untuk balik kampung......and looong holiday..practicle..

sebenarnya
aku ingin melupakanmu
ingin membencimu
tak ingin memandangmu lagi

aku ingin membunuhmu
dari fikiranku
pergilah kau jauh dariku

#p/s dapat idea dalam bas...asalnya nak buat lirik lagu..tapi terpaksa menjadi puisi....apa yang terjadi,biarlah tertinggal di situ saja..

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete