Thursday 19 September 2013

ary yunk bushan...(yuckkk!!)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..



oleh sebab nak menanah mata ni tengok background blogger aku yang macam nak berkabung ni,so aku buat some changes untuk menceriakan dan menambahkan semangat aku nak berblogger selepas ini..black color still ada, bcoz i and black color takkan terpisah!!new story,aku minat lolita style pulak sekarang nie tapi yang Gothic lolita la ...more pink sebab nak jugak rasa diri ni feminin...gurlish gitu,haha

for information, today is the last day aku ke kelas untuk kuliah sebelum menghadapi final exam..oww,masa berlaku cepat sekali tanpa aku sedari,dah tiga tahun di tempat nie...after this, tak akan ada kuliah dah,habis final exam, we will going for practical pulak.. pastinya aku merindui kawan-kawan persejuanganku di sini..

sebut pasal kawan-kawan,aku teringat akan seorang sahabat lelaki,satu kuliah denganku..apa yang akan aku ingat pasal dia nanti ialah short form dia @ bahasa sms nya...titew ase titew cumil agatt...ary yunk bushan...titew lapaw lerrw..ecop kenew anta ecaimen...yucck..naik berbulu telinga aku...gediknya mengalahkan perempuan pulak aku tengok..haha,tak pelah asalkan dia bahagia dengan hidupnya sendiri...nanti dah takkan jumpa ngan dia dah...
ini bukan lelaki gedik..ini jejaka pilihan malaya...budak2 rumah semua gila kat dia..#cintajannah
present to you all,aeril zafrel..


# p/s  aku sebenarnya rindu kan family lebih dari kawan sebenarnya..yang paling bestnya,bonding between aku dan emakku kuat sangat...kalau terdetik je kat hati ni,rindu kat mak, conform mak akan call aku..macam tau2 je aku tengah fikirkan emakku..bukan sekali sekala,tapi banyak kali dah terjadi camni..hehe..that is miracle, i love my mum soooooo much...


1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete