Monday 30 September 2013

Debaran melanda..

assalamualaikum dan selamat sejahtera..





today is monday..hari pertama dalam setiap minggu dan juga merupakan hari pertama final exam semester ini...final kali ni juga merupakan final bagi final exam aku sepanjang berada di sini..selepas ni,tiada lagi exam dan kuliah di kampus lagi... perasaanku bahagia berbaur sedih..hiba dan teruja turut menerpa di dalam hatiku saat ini....

semalaman aku tak dapat tidur...insomnia agaknya aku ni..abah cakap aku ni gabra je lebih..biasalah symptom2 exam..kesimpulannya,studylah dari awal..jangan study di saat-saat akhir..setiap exam aku selalu cakap macam tu,tapi hakikatnya aku tetap ulang benda yang sama..haha...tak ambil pengajaran dari hal yang sudah berlaku..in sha Allah akan aku cuba di lain kali...



macam ni lah keadaan aku dalam dewan besar tadi.. sejibik haha...sedut semuanya di malam hari,pada masa menjawab soalan,aku muntahkan semua yang dah disedut semalam..kekeliruan tu yang menjadi punca aku tak boleh menjawab soalan...bantai jelah..hentam kromo..yang penting jangan ditinggalkan kosong ruangan jawapan ..mana tau lecturer baik nak tolong bagi sikit-sikit markah kan..hehe

#p/s abis menjawab,ginilah jadinya..stressss...nyesal dulu pendapatan,nyesal kemudian tak berguna.......time balik tetiba teringat kat CB...rindu serindu rindunya..kena fokus dengan exam dulu beb..caiyokkk!!



1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete