Monday 24 December 2012

Lama tidak bertemu..

Assalamualaikum,setelah cuti semester beberapa bulan yang lalu,sudah lama aku tidak berblogger..so,nak mula balik mood blogger aku ni..coretan hari ni baru aku fikirkan beberapa minit yang lepas..hmm..agak berkarat dah ayat-ayat aku sekarang dek disebabkan dah lama sekian lama tak diasah disini..






merenung ke luar tingkap
tetiba mengingatkan aku dengan kau
yang sudah lama tidak menjengah
ke dalam ingatanku sejak sekian lama

setelah sebulan ku pergi dan kembali semula
ternyata cinta ini dah mulai menghilang
sesuai dengan kehendakku
aku tidak lagi mengharapkan kau
mendambakan kau 
memikirkan kau di setiap detik ku lagi

bersyukurku kepada Illahi
kerna mengabulkan doaku
agar dapat melupakanmu
dalam masa sebulan

ku sematkan di lubuk hatiku
yang kau bukan untukku
dan tidak akan pernah menjadi milikku
kerna aku ialah milik si dia
Mr.Right ku..
ku biarkan hatiku sepi
agar ku dapat belajar setia
menunggumu
kerana aku yakin,
si dia akan datang ke dalam hidupku
pabila aku sudah bersedia untuk menerima dan memberikan cintaku 
kepada si dia.

dan engkau pula,ku jadikan sebagai kenangan 
yang pernah menjadi sebahagian dalam hidupku

Perrh,panjangkan..? saja aku nak buat panjang-panjang kali ni..nak lepaskan gian la katakan..hehe..harap dapat ubati rindu aku nak berblogger..peace yoo!! (trademark AC Mizal)
MUSIM MAHARAJA LAWAK MEGA 2012..



No comments:

Post a Comment