Tuesday 25 December 2012

Perasaan yang Hadir..



Assalamualaikum,arini aku update blogku lagi..tetiba datang idea waktu tengah chat ngan member..terus aku berniat nak update..sambil taip cetusan idea aku ni,sambil aku dengar lagu hindustan..my favorite songs laa..ada lagu,bru la feeling ni dapat lebih skit..haha..lagu hindi ni,buat jiwang-jiwang aku makin berkarat..

Kau hadir dalam hidupku
tanpa aku sedari
kau buatku tersenyum sendiri
kerna terkenangkan saat-saat indah kita bersama
jauh di sudut hatiku
hanya kau yang memenuhi ruangan hatiku ini

berdekatan dengan mu
membikin dadaku sesak
umpama bernafas di dalam air
kubagai tidak mampu lagi bernafas lagi
jika kau tiada lagi di sisi

berhadapan denganmu
membikin mukaku panas
seperti pau kacang merah kegemaranku
malu pabila berdepan denganmu
tunduk memandang ke lantai bila berhadapan denganmu

bertentang mata denganmu
membikin dadaku berdegup kencang
seperti bom jangka yang sedang berdetik
menunggu masa untuk meletup

aneh betul perasaan ini
perasaan yang belum pernah kurasai sebelum ini
ramai yang pernah ku temui
tapi ku akui 
kau yang ku ingati dan ku senangi
ku berharap 
kau juga dapat rasakan apa yang aku rasakan ini


Setiap orang ada perasaan..aku pon ada juga..tapi yang paling penting,perasaan kat atas ni bukanlah perasaan aku sekarang..tak mau la berbunga-bunga sekarang ni..taip je bunga-bunga,padahal tak de pon...study dulu la,bru bercinta..bak kata mak aku.."bayar PTPTN dulu,barula boleh kawin"...hahaha,okay,ape-ape jela mak ku sayang.. ^__^

No comments:

Post a Comment