Friday 28 December 2012

Cinta yang Abadi

Assalamualaikum..
coretan harini merupakan coretan terakhir utk aku update blog aku untuk tahun 2012.. cuma baki seminggu lagi untuk berganjak ke tahun yang baru...dengan harapan yang baru dan semangat yang baru.. umur pon semakin berganjak tua.. so,kenalah lebih matang lagi dalam menjalani kehidupan..oleh sebab mood aku dipengaruhi dengan cerita hindustan yang aku baru tonton harini, so agak nak menjiwang kali ni..




hidupku kini ku rasakan semakin lengkap
pabila kau mulai muncul dalam kehidupanku
bagaikan berada di taman syurga
indah tidak terperi hidupku kini

tiap kali ku menutup mataku
bayanganmu sentiasa bermain di benak pemikiranku
pernah ku cuba untuk hiraukan
tapi semakin ku hiraukan
semakin kerap bayangan mu muncul

berada dalam dakapanmu yang hangat itu
membuatku nyaman dan damai seketika
sukar kubayangkan jika ku terpaksa berjauhan denganmu
gelap gelita hidupku 
tanpa cahaya yang menyinari jalanku


memilikimu merupakan anugerah Tuhan yang terindah
ku syukuri nikmatNya 
kerna mengurniakan ku seorang yang melengkapkan hidupku
dan mewarnai hidupku yang terkadang hambar ini

semoga hidup yang lengkap ini akan bertambah lengkap lagi
pabila hadirnya tanda cinta kita
yang menjadi penghubung dan bukti 
cinta kita yang abadi..







penangan hindi memang hebat...hindi punya pasal,banyak idea yang dapat aku jana.. kiranya lagu2 hindi janakuasa aku lani..haha.. tengok permandangan pon menjana idea aku jugak..cuma jauh sikit la nak cari feel tu..baca novel pon ngam jugak..tapi apa pon,imaginasi tu lebih penting dalam setiap coretan-coretan aku..coretan kali ni lebih kepada perasaan seorang isteri kepada seorang suami..aku memang tak pernah melalui semua ni...tapi bakal aku lalui mungkin beberapa tahun lagi...haraplah .just read and think.. ^  ^

No comments:

Post a Comment