Wednesday 29 August 2012

Lagu Gubahanku..

Assalamualaikum and salam 1 Malaysia..hariku ini sangat memboringkan..so,dalam kelas,lecturer sedang menerangkan,and i still melayang..boring betul bab tu...sambil tu jugak sempat aja aku gubah satu lagu..lagu asalnya lagu Yuna-Oh Bulan..so,aku ubah lain skit je..tak banyak pon..manala tau ada rezeki ke aku ni nak jadi pengubah lagu ke..hehe.. **




Oh Bulan....Yuna..


OH BINTANG~~

Oh bintang..
engkau tinggi sangat di angkasa
ku renung..
engkau tiap malam jangan risau
dan kelip-kelip yang berkedipan
seperti tersenyum ke arahku
pabila...
ku teringat dirimu
adakah aku sudah mulai angau terhadap dirimu
ataupun,...
cuma ku perasan saja
dan sebenarnya aku ini suka sangat melihat dirimu
kerana.....engkau tu comel sangat

ku tak nak..
engkau tahu perasaan ini
ku segan..
jika engkau tahu rahsiaku ini
dan aku buat-buat moody
semata-mata cover perasaanku
terhadapmu....
duhai jantung hatiku...

benarkah perasaan cinta ini telah melebihi
perasaan.... benciku kepadamu
dan yang ku inginkan sebenarnya hanyalah lamaran darimu
untuk menjadi... yang halal buatmu

pabila kau kata kau sudah berpunya
hatiku pecah... bak dihempas kaca
di saat kau cakap kau dan aku hanya teman
seperti..ku nak smackdown kau ke lantai

kebenaranya
kebenaranya...
aku ego...

dan hakikatnya
hakikatnya...
aku rindu
kepada dirimu....................








No comments:

Post a Comment