Monday 27 August 2012

Kisah Cinta..

assalamualaikum,baru kejap tadi aku online facebook..ternampak status MahadzirSirChipmunk..

  "Pesan pada hati, usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang.. Pesan pada hati, jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan.. Pesan pada hati, jangan di kenang kenang akan perkara lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir.."

memang terkesan dalam hati aku..eh,macam aku pulak yang dia maksudkan..susah betul kalau ia bersangkut dengan perasaan..herrmmm..payah nak di explain..so,continue ngan luahan seterusnya..



Kisah Cinta..


aku terkenangkan
kisah-kisah cinta korea
yang romantik buatku teringat 
akan kau disana
bagaimana dengan kisah kita?
adakah bakal berakhir
dengan happy ever and after?
atau cuma terhenti di tengah jalan?
ku berharap agar kisah kita
berakhir seperti cerita-cerita
korea yang romantis..





Kisah Cinta.....





Cerita Korea,Secret Garden..




Ada lagi yg aku amek dari MSC...ayat-ayat yang puitis..ok la karya-karya dia ni..ke cilok-cilok je..entahla..yg pasti luahan-luahan aku ni memang hasil buah fikiran dan angan-angan aku..suma ni kata-kata yang lahir dari benak aku sendiri..just enjoy,hehe..


"Kamu tau mengapa Allah menciptakanmu dengan segala kekuranganmu yang ada??

Sebab akan ada saatnya Allah menyempurnakan kekurangan itu dengan hadirnya seseorang yang memiliki apa yang tidak kamu miliki..

Seseorang yang mampu menerima kekuranganmu adalah orang yang mampu menutupi kekurangan itu dengan apa yang ia miliki..InsyaAllah."






No comments:

Post a Comment