Tuesday 28 August 2012

Saranghae Yo..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
today,aku tulis satu lagi ayat jiwang..ada jugak yang sudi baca blog aku..thanx sebab baca and thanx jugak sebab komen..cuma nak cakap kat sini,banyak dari hasil angan-angan semata-mata..tak ada kaitan dengan yang hidup ataupun yang dah mati,hehe..


Saranghae Yo..

hari ini aku nampak kau
kau kacak memakai baju itu
meskipun kau hodoh pada pandangan orang lain
bagiku kaulah yang paling comel
antara mereka di situ

tetiba kau memandangku
lantas melemparkan senyuman yang manis padaku
duniaku bagaikan sudah menjadi lengkap
hanyalah dengan senyumanmu itu

ku hanya mampu memandangmu dari jauh
ku hanya mampu merinduimu 
tanpa kau ketahui perasaan hatiku
yang sebenarnya terhadapmu

banyak kali ku katakan pada diriku
aku tidak layak untukmu
sebanyak kali itu juga 
perasaan ini mekar terhadapmu
yang mampu aku katakan dalam hatiku ini
naneun maeu saranghae
saranghae yo ...







No comments:

Post a Comment