Sunday 21 July 2013

yesterday...

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia..Alhamdulillah aku sudah selesai dengan urusan muet semalam..something happen semalam  dan aku akan kenang sampai bila-bila...this is about me and him...harap tiada yang tau pasal hal ini...tak nak sebut depan sesiapa dah.. i'm fallen in love with one guy...first time i saw him time nak amek muet kat KL...dia pakai baju melayu warna biru ,tunggu depan pintu masuk.. i'm just feeling nothing sebab mungkin time tu nervous lebih dari segalanya..time terpandang dia,my heart says 'how cute...muka childish ' then i'm just waiting dalam bilik kuarantin in about a few minutes.not looking at him or anybody...i'm just borak-borak dengan kakak yang sebelah aku..then,after 1 hour,my turns to do speaking...tidakku sangka cempedak menjadi nangka, i having group with  2 mens. actually 3 mens but lucky me, time tu sorg laki x datang...so, just follow the flow jelah..depan aku si dzul yang memakai baju melayu berwarna biru..face to face with him..whoooaaa..bedebo jantong den..sebelah dia kawan dia maybe....time diorang bercakap,aku bagi la respond positive such as, menggangguk,pandang diorang..bagi semangat la...tapi time aku bercakap,hammmpeh..haha...pandang paper jelah..time dia bercakap,aku pandang la muka dia..fuh,dah la cute,putih,pandai BI pulak tu..full package..sape tak nak...indah time tu,kelat pon time tu jugak..habis group discussion,aku terus lari meninggalkan tempat tu...malu gila kot tergagap depan diorang...setelah selang seminggumya,aku kena menghadapi muet yang bersisa iaitu selain speaking la..time datang awal pagi tu untuk reading.datang lambat.agak gelabah.nasib nampak kakak tu..pinjam pensil kat dia,cehhh,kalau aku tau awal-awal,aku pinjam kat dia pon tak ape..doing all dengan tenang..writing agak hancusss..tak practice manalah nak boleh jawab..so lastly,listening..kami kena tu nggu hampir 3 jam untuk stereo sampai ke bilik test kami..sepanjang tu.penantian menyeksakan la...sejuk aircond + ngantuk tak cukup tidur + segan dengan all people dalam room tu..so,i'm just doing nothing..dia mengantuk agaknya..dia lenturkan badan ke belakang...rapat sangat dengan aku..mulanya nothing effect me..sebab tengok dia pegang handphone..maybe ada gf kot..biarla...makin lama makin kerap dia buat macam tu....aku dah resah dh...dia luruskan lengan baju melayu dia yang warna purple belang-belang hitam..dia lenturkan badan dia ke belakang lagi..aku ni dahla tengah boring,ngantuk....sabar jelah,aku pon berangan-anganla lagu hindustan..sempat je lagi..tapi aku tetap nampak dia mengeliat lagi....whooooaa....tibalah time listening..agak problem jugakla sebab first time.....abis listening,pengawas exam pon kutip kertas..adala student yang tanya pasal kertas conteng tu...aku pon resah jugak..kena ke kutip jugak kertas tu?aku ada la berbisik di hati,pusingla belakang...lama lepas tu,tetiba dia pusing belakang....tanya aku kertas conteng tu kena bagi jugak ke?aku pon katalah tak payah bagi...dalam hati aku ni macam nak pecah jantung aku..kawal jelah kesyokkan tu..abis tu kami pon balik..terpisah la aku dari dia..aku tekad nak cari dia....aku akan lancarkan misi mencari Mr.D...semoga dapat jumpa dia suatu hari nanti..aku takkan pernah lupakan wajahnya...kalau ada jodoh aku dengan dia,in sha Allah ,aku akan bertemu dengan dia ,suatu hari nanti...sekarang...penam perasaaan tu dalam-dalam..perasaan terhadap Mr.D

#p/s misi mencari MR.D dilancarkan!!haha