Sunday 6 October 2013

Last Payyyper.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...






harini merupakan hari terakhir untuk aku menduduki final exam ku...subjek kimia...subjek yang ditarukkan harapan sepenuhnya..meskipon subjek harapan, namun aku masih tak study lagi dek berikutan kepenatan yang panjang semalam...seharian aku dan juga kawanku bertukus-lumus dalam menjayakan jamuan makan antara kami....berbbq dengan kawan di rumah sewa..


boleh dikatakan ,ia akan menjadi salah satu kenangan dalam hidupku.. kawan-kawanku sudah mulai mengepos ucapan perpisahan di fb, twitter... tapi aku still steady...relaxlah ..last exam tak habis lagi...memang tak dinafikan agak sayu untuk meninggalkan bumi tempat kami menimba ilmu ni..tapi pertemuan dan perpisahan itu lumrah manusia...



Bertemu dan berpisah adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita agar hidup aman sentosa
Moga kita berjumpa lagi lain masa



#p/s aku tak mula packing barang lagi..waduh2 banyaklah keja nak kena  urus nantii....apa yang penting,berjuang untuk lassttt payyypppper dulu...jyeeaah


No comments:

Post a Comment